mandag den 4. januar 2016

Mandag!

For en uge siden var jeg glad på en mandag! 
I dag var jeg trist! 
- elsker at holde ferie og nyde mand og unger i fulde drag... Meeeennn man skal jo arbejde for at holde ferie (i hvert fald i min lille verden)

Jeg blev hentet 7.20 af bossen for at køre til Vejle hvor der var salgsmøde!
Jeg var hjemme igen kl. 18 - så en lang dag uden ret meget tid med knægten og manden (pigerne er ved deres far) 

Nu har jeg smidt mig i sofaen med kaffe og en skildpadde også skal der ses badehotellet også direkte i seng! 

Nå jaaa må os hellere få fundet vanter - ellers blir det en MEGET kold tur på cyklen i morgen 😱


2 kommentarer:

  1. Uf, lyder som en lang dag! Det er vidst velfortjent med sådan et sæt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Alt for lang dag - i hvert fald lige efter en ferie ;)

      Slet