lørdag den 23. januar 2016

Lørdag!

Sikke er flot syn at stå op til i dag.
Vi fik lynhurtigt morgenmad også skulle vi ellers ud og nyde sneen! 
Vi endte i Føtex for at købe gode bøffer til i aften.
Efterfølgende susede vi i Br - det er jo snart fastelavn - Christians store ønske er Darth Vader! Og det kunne Føtex ikke klare! 
410 bobs - men så er der os både tøj, maske og lyssværd! 

Nu er Christian smuttede med Laura og hendes far og familie til Randers for at hygge... Så lige pludselig har jeg en helt eftermiddag for mig selv! 
Skønt - så overvejer Lidt træning, rengøring eller afslapning.... Svært valg 😂

God lørdag derude! 


2 kommentarer:

  1. Lyder skønt! Puha dyrt med kostume, godt Johan ikke har en alder hvor han gider bestemme selv ;-) Jeg har fundet et tigerdyr kostume i genbrug til en 20'er, haha. Men lyder sejt med Darth Vader, kan jeg godt forstå han vil have!

    SvarSlet
  2. Ja - alt for dyrt efter min mening!
    Men i år skulle han ha lov til at vælge - og nu har han snakket om det i en måneds tid!
    Så det var et stort ønske :)
    Men ville hellere ha sluppet med en 20'erne end 410 ��

    SvarSlet